joi, 30 martie 2017

AMINTIRI TEMATICE HASTA LA VISTA-BABY.


                   AMINTIRI  TEMATICE
                                       This  is  the  life                  ,, ESEU VIRTUAL,,

Totdeauna am fost  fascinat de neprevazut,de mister , de improvizatii dar  mai  ales de necunoscut si, am cautat in tainele necunoscutului, sa  dezleg  misterul si  sa creiez  emotie.Este  un joc  de cuvinte dar  acoperit  de adevar.Sa dau  drumul povestiri  care va  creia oarecare  nedumerire insa,, ASA ESTE  VIATA,,Dupa  15 ani  de activitate  la  clubul  ,,STEAUA,,ca  jucator de rugby, unde am  urcat  scara  erarhica la  varf,si  am absolvit  o  facultate, in anul 1976 am  plecat  la,,DINAMO,,in partea  nevazuta  a  ,,aisbergului,,M-a incadrat militar si  mi-am  inceput activitatea intr-un domeniu  special.O meserie  plina  de mister si  necunoscut ,exact  ce-mi doream.Ca orice inceput sunt  lucruri  pe  care nu le cunosti ,dar le  inveti,  poti sa improvizezi ,depinde de inteligenta,creativitatea ,stapanirea de sine,si  cum  se spune in jargon,  sa-ti  cada  fisa                                                                    Testele  au  rolul  de a descoperi si caracteriza  personalitatea unui individ  si,  ai  alege competenta   corespunzatoare si, sa mergem  mai  departe….luna  Iunie  19.. .   M-a  chiama comandantul  si-mi ordona  : Maine esti  propus la  un test .-AM   INTELES.;  Imi  da un biletel in care era o  fraza: Trebuie  sa penetrezi un  minister, sau  o  mare unitate,sa ajungi la  o  personalitate si,din  incinta  sa telefonezi la  noi,  sa confirmi  intrarea.Nu  ve- ti  avea nicio  legitimatie asupra  d-stra. Aveti  20 de zile  la  dipozitie.Alegeti  si  raportati.
 Doua  zile  m-am  gandit si  am  facut  scenarii.In  final m-am  hotarat si  am   raportat.Voi  penetra o mare unitate militara.  Cunosteam locul, il  fregventasem multa  vreme  ca  sportiv , pe  la  usile  sefilor, cautandu-mi o  rezolvare de viata. Fusesem operat  de menisc si  nimeni  nu ma  mai  baga  in seama,  vroiau  sa scape  de mine ,aveam 35 de ani  si  inapt  pentru rugby.    Doua  zile  am  urmarit  ora  cand  vine  generalul la  servici si  tot  protocolul adiacent.La ora 7 .45 masina  patrundea pe  strada ,parcurgea 50m ,oprea in fata  portii glisante  de acces . ,Subofiterul controla masina ,apasa  butonul portii si  masina  patrundea in incinta.Mi-am  facut  un plan ,sa blochez poarta cu  o  piatra, astfel ,masina  sa nu poata intra ,eu  sa fiu in preajma sa dau  o mana  de ajutor ,iar  neprevazutul  s-a  intamplat.Cu 10 minute inaintea venirii masinii ,am impins  piatra cu  piciorul, in canalul prin care glisa poarta.La  ora  fixa  7 .45 masina  a venit ,subofiterul a  executat  protocolul  de intrare,insa poarta  s-a  blocat. A  fost  panica  ,eu  m-am  apropiat de masina  generalului si  am deschis portiera, generalul a coborat foarte  nervos ,eu  l-am  salutat, mi-a dat  mana si  m-a intrebat,-Ce  faci  aici ? Doresc  sa va raportez  o  problema ,-Insoteste-ma  sus. Ajuns  in cabinet, m-a intrebat  unde muncesc, intru-cat eram  imbracat  elegant Am  raportat  ca lucrez  intr-o  unitate speciala si  daca-mi  permite  sa  dau un telefon .Te  rog.
 Am  luat  telefonul  si  am sunat  la  unitate :tov.General (seful meu)…. sunt  in biroul  tov General…..seful mari unitati  militare….., daca  doriti  sa  vorbiti  cu  domnia  sa…  i-am  intins  telefonul ,l-a  luat  si  s-a  prezentat: sunt  Generalul …..moment  in care telefonul  s-a  intrerupt.A fost  un moment  de deruta cum  sa –i  inchizi  telefonul  unui general ?Au fost clipe halucinante s-a  uitat  intrebator  la mine, m-am  redresat si  am  raportat .Tov General….  sunt ....gradul  si  am  primit  sarcina  sa penetrez  sistemul  de securitate si  acces in unitate  si,  d-stra  a-ti  confirmat reusita.A ramas  uluit, nu  avea  ce  sa zica .Am  petrecut  inca  10 min.impreuna, i-am explicat  nedreptatea  ce  mi-au  facut-o cu  neincadrarea mea  ca  militar  , iar  acum  nu  a fost  razbunare,  era sarcina  de serviciu. In  final,  ne-am strans   mainile  transpirate ,am  salutat  militareste,  cerand  permisiunea  sa plec  Cred  ca nu va uita nici  in lumea  de dincolo  ceea ce  sa –ntamplat,,HASTA  LA  VISTA, BABY,,                                                                ..                                                                              un  batran  rugby-st
                                                                        
 PS.Din motive lesne de inteles nu am  dat  nume,insa  tot  ce am afirmat  sunt veridice .  Hasta  la  vista 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu