…
PRIMA INTALNIRE , CU CLUBUL
STEAUA
16 01 1962 ora 12.20 noaptea
Cand am
plecat de la UM din
Roman plt. de companie
mi-a dat niste
haine militare parca
eram dezertor .-LAS BA CA
SUNT BUNE, NU LE
MAI TRIMITE INAPOI.
OF. Serviciu pe Club
m-a repartizat in dormitorul boxeurilor ,dimineata la ora 5,30 m-am trezit si
asteptam sa dea desteptarea
sa iesim la inviorare S-a
facut ora 6 ora 7 si nimic pe la ora 730
s-au trezit toti si
au venit sa ma
salute cu apelativul ,,greule,, ne
cunosteam din activitatea sportiva de la
juniori .Am facut cunostinta cu
toti boxeurii din dormitor si ulterior cu toti
din sectia de box .Eu eram
un nimeni pe langa
cei mari monstri
ai ringului :GHEORGHE NEGREA .TITA
STEFAN ,CISMASI,CIUCA, DOBRESCU ,….insa toti
m-au primit ca
intr-o familie,familia boxeurior,eram foarete
mandru.Nea MARCU SPACOV
un mare antrenor avea un frate
MOTII SPACOV fusese
boxeur profesionist se mandrea foarte tare cu asta si.de fiecare
data ne dadea exemplu cum lupta
si ce tehnic era .Singurul lucru
ce l-am remarcat si ma
marcat a fost ca nu scapasem de sintacma ,,BA TU
ALA CU NASUL
MARE,,acum nea MARCU venise
cu alta ,,BA GLOABA ,, Pentru el
toti astia mici,
eram gloabe .Cand aveam
lectii la sac ,statea
cu cronometru in mana si o
serie dura 1.5 minute
de te lesina ,hai gloaba numai
atata poti ! Sa mai pot
sa-mi trag sufletul
trageam un upercut de scoteam
sacul din carlig si
pana-l montam ma
adihneam .La lectiile la
manusi trebuia sa dai serii cand
incetineai te lovea
destul de tare peste fata nu
aveai ce zice. Si antrenamentele isi
urma cursul firesc ,incepuse demonstatii ,gale organizate
ptr. astia mai fara
valoare ,toate cu un scop sa te acomodezi cu competitia .Pe mine
ma fascina parcul
auto,aveau masini noi ,autobuze
,un camion SR-2243-condus de nea
Vaduva un sofer bun la
toate si tot parcul auto
era condus de MR. CALOTA GHEORGHE
nea GIGI un om
extraordinar.Din vora-n vorba
cu nea GIGI ii spun
cand termin armata nu ma
angajezi sofer ?am toate
gradele de conducere si am
terminat si cursul
de conductori de tractari speciale
.Daca vrei pune-ma
la test teoretic cu toti soferii
sa vezi ce stiu si am inceput sa-I spun despre clasificarea motoarelor termice ,dupa
modul de pornire ,viteza pistoanelor ,ungere si racier .conducere in
conditii speciale ,trecerea prin
vaduri cu apa si terenuri accidentate etc.L-am dat gata
pe nea GIGI a zis
iti dau autocamionul
cand soferul este plecat acasa . Intr-o seara a venit
OF de Serviciu pe club
m-a cautat sa ma duc
cu camionul SR 2243 sa ridicam
300 baloti cu fan ptr. hipica Sa-i depozitam in curtea
clubului.Atunci clubul
Steaua avea cai de rasa pentru concursuri hipice
si erau militari
care-i intretineau, era si un
manej extraordinar azi a ramas jumatate din ziduri cand intri pe Stefan Furtuna te apuca plansul cum arata si grajduri, iar
unde este epava
de cladire in parc pe calea Plevnei ,era un Hipodrom cu
obstacole, cu alei pline
cu trandafiri si cismele arteziene o FRUMUSETE astazi locul
arata ca dupa bombardament
PACAT.Am incarct
in caroserie 8 militari si am plecat
la plt.IUJA sa-l luam
cu noi ,el era seful
Nefiind acasa am luoat-o pe
nevasta-sa. D-na Iuja avea cam 32-35 ani
o bloda de
prin partile MURESULUI
cu un bust apetisant
nu prea inalta dar
bine facuta ,cu un accent de unguroaica . Am luoat-o
cu mine in cabina ,iera prin
luna septembrie spre sfarsit si incepuse
sa apara frigul .Era
cam ora 4 dimineata si
mos ,,ENE,,umbla pe la gene ,asa ca d-na IUJA cat
noi incarcam si
descarcam isi continua
somnicul interupt acasa, pe
bancheta camionului in
cabina.Dormea asa adanc incat
imi era mila
s-o trezesc ,cu toate
ca privelistea era ispititoare ,isi descoperise
o coapsa voit sau involuntar, insa
in mine incepuse
sa tropaie testosteronul , batea
step precum Fred Aster. Am incercat
s-o acoper insa
m-a prins de mana
dar nu cu intentia
de a ma respinge………continua
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu